Stallarholmens Båtklubb

Välkommen till Stallarholmens Båtklubb. Stallarholmens båtklubb är en ideell och allmännyttig förening som instiftades 1951 och idag har cirka 165 medlemmar. Vi har två bryggor med sommarförtöjning bommar eller boj med totalt 74 platser. Vi är anslutna till Svenska Båtunionen via Saltsjön-Mälarens Båtförbund. Vår klubbholme heter Hagskär och ligger i inloppet till mariefredsviken. Lat N 59 191 Long O 17 207. Det är en fin liten ö med både bryggor och klubbstuga och vi delar den med Enhörna Båtklubb.

OVERVIEW

This domain stallarholmensbatklubb.se presently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have evaluated twenty pages within the web site stallarholmensbatklubb.se and found three websites referencing stallarholmensbatklubb.se.

STALLARHOLMENSBATKLUBB.SE RANKINGS

This domain stallarholmensbatklubb.se is seeing a alternation levels of traffic throughout the the year.
Traffic for stallarholmensbatklubb.se

Traffic ranking (by month) for stallarholmensbatklubb.se

Traffic ranking by day of the week for stallarholmensbatklubb.se

Stallarholmen Den dynamiska idyllen!

Till Stallarholmens officiella hemsida! Det expansiva samhället Stallarholmen ligger på Mälarens södra strand mitt mellan Strängnäs och Mariefred. Nära den vackra naturen och samtidigt på bara ca. en timmes avstånd från Stockholm. Läs mer om Nätverket här.

Strängnäs Segelsällskap

Nu kan du Swisha ditt bidrag till Askholmen. Nu har du som tillfällig gäst på Askholmen möjlighet att använda Swish för att skänka ett frivilligt bidrag till driften av ön. Vårt Swishnummer 123 344 02 60 står till ditt förfogande. Givetvis finns även de traditionella sparbössarna kvar. Du kan även använda vårt bankgironummer 5133-8705.

WHAT DOES STALLARHOLMENSBATKLUBB.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stallarholmensbatklubb.se Mobile Screenshot of stallarholmensbatklubb.se Tablet Screenshot of stallarholmensbatklubb.se

STALLARHOLMENSBATKLUBB.SE HOST

I found that the main page on stallarholmensbatklubb.se took six thousand three hundred and fourteen milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
46.30.212.21

I identified that stallarholmensbatklubb.se is implementing the Apache server.

Stallarholmens Båtklubb

DESCRIPTION

CONTENT

This domain had the following on the web page, "Stallarholmens båtklubb är en ideell och allmännyttig förening som instiftades 1951 och idag har cirka 165 medlemmar." Our analyzers analyzed that the web site said " Vi har två bryggor med sommarförtöjning bommar eller boj med totalt 74 platser." The Website also stated " Vi är anslutna till Svenska Båtunionen via Saltsjön-Mälarens Båtförbund. Vår klubbholme heter Hagskär och ligger i inloppet till mariefredsviken. Lat N 59 191 Long O 17 207. Det är en fin liten ö med både bryggor och klubbstuga och vi delar den med Enhörna Båtklubb."

OTHER BUSINESSES

STALLAS GREEK GRILL AND DELI Greek Grill and Deli

Here our customers enjoy authentic Greek salads, gyros, hummus, pastitsio, and other traditional dishes.

Stall Assla - Vad händer egentligen hos oss?

Vad händer egentligen hos oss? Säkerhet är A och O här på Stall Assla, och även om det nu är ljusare på eftermiddagarna anser jag att man bör rida med reflexer hela dagarna. Du syns så extremt mycket bättre och bilarnas förare får längre tid på sig att reagera. Det går inte nog betona hur viktig säkerheten är, speciellt i trafiken. Och kan man på ett enkelt sätt underlätta för alla så ska man givetvis göra det. Så nu hyllar vi reflexvästen. Dygnet om, året runt, vid uteritt. På väg ut på en tur.